SITUACIÓ D’APRENENTATGE: RESTRICCIONS D’AIGUA?

L’alumnat de Cicle Superior ha realitzat durant el segon trimestre una situació d’aprenentatge molt actual. En aquest cas, han explorat la problemàtica de la sequera a Catalunya i han proposat solucions per contribuir a frenar-la. La seqüència d’activitats s’ha dut a terme al llarg de diverses setmanes i ha incorporat diferents estratègies d’aprenentatge: investigació, debat, reflexions, treball en equip, accions pràctiques…

Amb aquesta situació d’aprenentatge, l’alumnat no només ha adquirit coneixements sobre la sequera i la gestió de l’aigua, sinó que també s’han convertit en agents de canvi actius que contribuiran a la preservació dels recursos hídrics a Catalunya.

COL•LEGI
SANTA TERESA DE JESÚS

On estem?

Un centre immers en la realitat social i cultural de Catalunya, on respectem totes les ideologies i creences, promovem la relació amb el nostre entorn i afavorim la participació de les famílies.

formulari

de contacte

LOPD

Responsable del tractament. El Col·legi Santa Teresa de Jesús, amb domicili al c/ Major de Sant Pere, 19 08222 Terrassa. Finalitat del tractament. Atendre la seva sol·licitud. Drets: Podeu exercir els drets d’accés, rectificació, supressió, oposició, limitació del tractament, portabilitat de les dades i revocació dirigint-vos per escrit a l’adreça del responsable. Més informació sobre la política de protecció de dades: https://santateresaterrassa.cat/politica-de-privacitat/

13 + 4 =