INFANTIL

Llengua anglesa

El mètode AMCO busca aconseguir que els alumnes aprenguin i interioritzin una llengua estrangera de la mateixa manera que adquireixen la seva llengua materna.

Es basa, principalment, en les següents teories:

1- Intel·ligència emocional: El mètode AMCO dona molta importància a la identificació de sentiments i del comportament, l’autocontrol, l’automotivació, l’empatia i l’habilitat per relacionar-se.

2- Intel·ligències múltiples: El mètode compren que cada alumne/a és un món i té una manera diferent d’actuar i assimilar els conceptes. En una mateixa aula podem trobar alumnes amb una gran habilitat per activitats musicals, altres per activitats físiques, altres per activitats matemàtiques, etc. A les sessions d’AMCO es desenvolupen les 8 intel·ligències múltiples, basades en la teoria del doctor H. Gardner, per poder arribar a tot l’alumnat potenciant-ne la motivació i proporcionant a cada alumne/a les eines necessàries per assimilar els conceptes.

3- Teoría de la Veu Generadora: Aquesta teoria, desenvolupada per Àngel Martorell, fundador d’AMCO, parteix de les investigacions sobre el funcionament del cervell i ens explica el procés que segueix a l’hora d’adquirir una segona llengua de la mateixa manera que adquireix la llengua materna. Un procés important és l’anomenat switching process, amb el qual aconseguim que l’alumnat elimini el procés de traducció català/castellà – anglès, utilitzat tradicionalment, i generi els pensaments directament en anglès.

COL•LEGI
SANTA TERESA DE JESÚS

On som?

Un centre immers en la realitat social i cultural de Catalunya, on respectem totes les ideologies i creences, promovem la relació amb el nostre entorn i afavorim la participació de les famílies.

formulari

de contacte

LOPD

10 + 2 =